سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشق نوید


ساعت 11:19 عصر سه شنبه 89/4/15

به نام خدای مهربان

بنده من !نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

خدایا!خسته ام نمیتوانم نیمه شب یازده رکعت بخوانم.

بنده من!دورکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

خدایا!خسته ام ،برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

بنده من! قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.

خدایا!سه رکعت زیاد است.

بنده من! فقط یک رکعت نماز وتر بخوان.

خدایا!امروز خیلی خسته شده ام، آیا راهی دیگر ندارد؟

بنده من!قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله.

خدایا!من در رختخواب هستم و اگر بلند شوم، خواب از سرم می پرد.

بنده من!همانجا که دراز کشیدی تیمم کن و بگو یا الله.

خدایا!هوا سرد است و من نمیتوانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم.

بنده من!در دلت بگو یا الله و ما برایت نماز شب را حساب می کنیم.

((بنده اعتنایی نمیکند و میخوابد.))

ملائکه من!ببینید من اینقدر ساده گرفتم،اما بنده من جیفه بالیل است و خوابیده است.

چیزی به اذان نمانده او را بیدار کنید. دلم برایش تنگ شده،امشب با من حرف نزده.

خدوندا!دو مرتبه او را بیدار کردم اما باز هم خوابیده.

ملائکه من!در گوشش بگوئید پروردگارت منتظر تو است.

پروردگارا!باز هم بیدار نمیشود، اذان صبح را می گویند.

هنگام طلوع آفتاب است ای بنده بیدار شو نماز صبح قضا میشود.

خورشید از مشرق سر بر می آورد خداوند رویش را برمیگرداند.

ملائکه من! آیا حق ندارم که با این بنده قهر کنم.

  

 


¤ نویسنده: نازنین

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
2
:: بازدید دیروز ::
2
:: کل بازدیدها ::
21674

:: درباره من ::

عاشق نوید

نازنین
باسلام من نازنین دختری 21 ساله هستم ، تنها با بابا و مامانم زندگی میکنم ،بی کار هستم و منتظر و چشم به راه عشق جاویدم نوید

:: لینک به وبلاگ ::

عاشق نوید

::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

شعرهای عاشقانه[2] . نامه های عاشقانه[2] . دلتنگی های نازنین .

:: آرشیو ::

اسفند 1388
تیر 1389

:: اوقات شرعی ::

:: لوگوی دوستان من::


:: خبرنامه وبلاگ ::