سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشق نوید


ساعت 11:51 عصر سه شنبه 89/4/15

*موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی است!

*اکر انسانها بدانند که فرصت با هم بودنشان چقدر محدود است، محبت هایشان نا محدود می شد.

*هر گاه فکر کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمی توانی او را ببخشی بدان که از کوچکی روح تو است نه از بزرگی گناه او!

*در نهان به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند! و در آشکار از آنانی که دوستمان دارند غافلیم! شاید این است دلیل تنهایی ما!

*دیگران بودن بس است، کاش میشد خودمان باشیم!

*بزرگترین گناه آن است که به کسی که تو را راستگو می داند دروغ بگویی!

*خداوند بی نهایت است، اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوی تو گسترده میشود و به قدر ایمان تو کارگشا.

*دریای طوفانی نا خدای لایق میسازد،پس همیشه ممنون لحظه های سخت زندگی باش!

*حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست، خداوند در هر حضوری رازی را نهفته است برای کمال ما،خوش آن روزی که دریابیم راز این حضور را !

*قلب با دهان نسبت معکوس دارد، آن هایی که قلبهایی بازتر و وسیع تر دارند،دهانهایی بسته تر دارند.  


¤ نویسنده: نازنین

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
5
:: بازدید دیروز ::
2
:: کل بازدیدها ::
21677

:: درباره من ::

عاشق نوید

نازنین
باسلام من نازنین دختری 21 ساله هستم ، تنها با بابا و مامانم زندگی میکنم ،بی کار هستم و منتظر و چشم به راه عشق جاویدم نوید

:: لینک به وبلاگ ::

عاشق نوید

::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

شعرهای عاشقانه[2] . نامه های عاشقانه[2] . دلتنگی های نازنین .

:: آرشیو ::

اسفند 1388
تیر 1389

:: اوقات شرعی ::

:: لوگوی دوستان من::


:: خبرنامه وبلاگ ::