سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشق نوید


ساعت 11:58 عصر چهارشنبه 89/4/16

کاش میدانستی که تو با دستهای خالی ات پر از عاطفه هستی و نگاه پر مهرت تنهانگاه مهربانی است که من دیده ام.وقتی که نگاهم میکنی تمام غم ها از کنارم میگریزند و وقتی که لبخند میزنی گویی تمام پنجره های بسته لبخند میزنند و گشوده میشوند.من تمام اینها را به جهانی نخواهم داد . پس بیا تا آخرین لحظه زندگی همین طور سبز باشیم.


¤ نویسنده: نازنین

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
9
:: بازدید دیروز ::
2
:: کل بازدیدها ::
21681

:: درباره من ::

عاشق نوید

نازنین
باسلام من نازنین دختری 21 ساله هستم ، تنها با بابا و مامانم زندگی میکنم ،بی کار هستم و منتظر و چشم به راه عشق جاویدم نوید

:: لینک به وبلاگ ::

عاشق نوید

::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

شعرهای عاشقانه[2] . نامه های عاشقانه[2] . دلتنگی های نازنین .

:: آرشیو ::

اسفند 1388
تیر 1389

:: اوقات شرعی ::

:: لوگوی دوستان من::


:: خبرنامه وبلاگ ::